Ericsson Globe

Nu är det bokat och klart. i december åker jag och systrarna (kanske nån mer) ner till Sthlm för att julshoppa, och jag och Sanna ska även gå på IDOL-finalen i GLOBEN! Jag vet att det numera heter Ericsson Globe, men det är så fult namn så jag kommer aldrig acceptera det. ¤ dagar ska vi vara, och vi sover hos kusin Anders på Kungsholmen tror jag det var. Wiiihaaa!


Sitter och lyssnar på Michael Jacksons nyaste låt som släpptes igår(?). Den var riktigt bra, ni kan lyssna på den här.


Igår kväll så var det blidredigering för hela slanten (och en och annan betapet därimellan). Bilder från kusin Tindras dop, och bilder på Lisas gravidmage. Lite smakprov kanske??











Min mamma och Tindra




Lisa:












Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka fina bilder, önskar jag hade så fina bilder på min mage men det blev aldrig av, dagen vi skulle fota blev det regn och sen rann det ut i sanden.



Hoppas du har det bra, kram

2009-10-15 @ 18:56:14
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Annica

Vi har det bara bra, lilleman är en snäll och glad bebis, dock är han lite krasslig nu och är då lite kinkig men allt flyter på och tiden går alldeles för fort.

2009-10-17 @ 15:12:11
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0