Sooooool!

Idag är det sol ute, och faktiskt t.o.m lite varmt! Men jag befarar att det blir slaskperiod snart, och jafg har inga vettiga skor för sånt väder. Nåja, jag får väl stanna inomhus till dess, jag har ju trots allt ca 80 avsnitt att se av NCIS innan jag är ikapp tv:n :P Sen får jag väl börja med nåt annat. Läste att det gamla serien "Varuhuset" ska släppas på dvd, kanske man skulle ge det en chans? Fast jag vet ju att om jag börjar så fastnar jag, oavsett vad det är.

Kan man t.o.m fastna i "Våra bästa år" och "Hem till gården" så finns det inget hopp kvar..

Jag har gjort en superbra spellista med musik också!  Låtarna i topp är:

  • Kangaroo cry - Från NCIS soundtrack :P
  • Otherland - Blind Guardian
  • Any means necessary - Hammerfall
  • Honey Honey + Lay all your love on me - Mamma mia soundtrack
  • Shot - The Rasmus
  • Tick Tock - Nina Söderqvist
  • 1000 miles - Heat
  • Hope&Glory - Måns Zelmerlöv
  • Moving on - Sarah Dawn Finer
  • Higher - Star Pilots

Så, nu kan ni göra en nästan lika bra lista som jag har nu när jag ska städa, vankas spelkväll här ikväll.

(Och ja, jag är en schlagernörd)


Bilder från i höstas:





 


Kommentarer
Postat av: Ida

Cool bild på löven, blåste det eller?

2009-03-12 @ 17:14:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vackert!!

2009-03-12 @ 19:22:01
URL: http://annelieduvmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0