Senaste veckan

Den här veckan har jag varit ledig. Tänkte hinna städa hela lägenheten, men det blev inte riktigt som planerat. Istället har jag varit på myskväll/knytkalas hos Ida, och på tisdag var jag på stan halva dagen med emma och Alwin och sen for vi på bilbingo med Ida, Sanna och Emil.

På onsdag åkte jag Emma och Alwin på marknad u luleå. Inte så mycket att hurra för där, med salladsbuffen vi åt till lunch satt fint =) . Och jag shoppade för 71kr!  :P Här kommer lite samlade bilder på Alwin som jag ska gå och lämna till dom nån dag:




        









På torsdag så vad jag på stan en stund med familje,. Köpte en present till min mosters bebis för dom kommer och hälsar på i helgen och nån vecka framåt. Som bor i Finnspång så man träffar inte dom så ofta. Funderade på det och jag tror inte jag har träffat dom sen jag fotade deras bröllop 2006! Alldeles för länge sen...







           


Idag ska jag städa lite. Putsa fönstrena och sånt.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så vackra bilder! :D

Ha en fin dag!

2009-07-20 @ 15:03:46
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0