Kalas x 2

Idag har det kalasats hela dagen. dagen började med att jag vaknade av ett jordskalv. Sen så bar det av ut till stugan där min moster med familj varit den senaste veckan. Mosters låtsasbarn Nora fyllde 7 år, så då blev det kalas där.

Sen åkte jag hem från stugan och direkt till Ida för vi skulle köpa present till Emma, och dit gick jag sen på dagens andra kalas, efter att vi ätit på Kina.

Nu har jag just kommit hem, och ska förmodligen sova strax för imorrn behöver jag städa om det nån gång ska bli att fota lägenheten.

Idag har jag även haft bildvisning av bilderna som jag fotat på min moster och hennes familj under tiden dom varit här.

några smakprov:

        



     








Kommentarer
Postat av: Milla

Har ni hittat hus nu ? eftersom du ska fota leggen?

2009-07-23 @ 17:34:25
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fina bilder! Ni ser ut att ha haft roligt

2009-07-23 @ 21:37:38
Postat av: Anonym

Hmm, bra fråga. Minns inte riktigt. men förmodligen så hade jag macrot. Kör som mest med det :) Du får hälsa alla kändisar i SB! :D

2009-07-23 @ 22:44:38
Postat av: Josse

Tack så mkt för gratulationerna! :) Klart det var en liten flicka, det har jag och Johan trott hela tiden men ingen annar verkade det som.. förutom du då hihi :) Fast Johan var bergsäker, jag blev lite velig i slutet men man ska lita på sin magkänsla :) Kram

2009-08-04 @ 09:21:36
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Härliga bilder. Ser ut som en kalasdag :o)



Gällande din fråga om makro objektiv: Klicka på info högst upp till höger i min blogg så finner du svaren där :o)

2009-08-17 @ 16:21:53
URL: http://www.rubinara.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0