Bilbingo

idag har jag lagat palt med mamma och pappa i stugan medan Stefan var på jobbet. Och så har vi kollat och pratat resor hela dagen.

Senare på kvällen så åkte vi på bilbingo. Jag var ett nummer från 500:- och ett nummer från 1000:-, och båda gångerna var det nummer 61 jag väntade på. Den första gången det var så nära så sa Malin att hon också bara var ett nummer ifrån. Nästa nummer ropades upp, och Malin vann 1000:-!


Nu ska jag gå och sova. jag har varit ledig i 5 dagar och har inte sovit många timmar på nätterna.
I lördags så skulle jag och stefan tälta i stugan. Kl 04.30 så väckte jag Stefan för då hade jag inte somnat än, för det var så förbannat kallt! Jag tror inte att jag nånsin har frusit så mycket som då. Så vi tog våra liggunderlag och sovsäckar och traskade in i stugan och sov några timmar på köksgolvet.

Nu ska jag gå och drömma om Bulgarien.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0