Året i bilder

Bättre sent än aldrig så tänkte jag sammanfatta året lite i bilder, men eftersom jag inte köpte min kamera förrän i april typ så kanske det är lite snålt med bilder i början av året.

Börjar med Februari/Mars, då det var fototävling i Kalix Galleria, så det var bara pallra sig ut i kylan (för kallt kan jag lova att det var, och jobbigast var det nog för Stefan som jag tvingade med), vi åkte till stugan, och även lite andra ställen,  och jag fick ihop några bilder:










I februari så följde jag även med Malin & Tomas för att hämta deras Australian Shepherd valp Akilles, hade bara mobilkameran med mig då:




I April så var vi en sväng och pimplade på Stora Lappträsket, inte en enda fisk för min del dock:








  
  





Sen så fotade jag mosters valpar som var ute på äventyr:








En sväng till till stugan hann vi också med:











I maj så blev det fototävling igen, med tema vår, så det var bara gege sig ut i terrängen igen:








Sen så var det fest hos Millan och Tony, och efter det cityfestival i stan:








  


Juni började med att jag, Ida och Stefan hade lunch med skagensmörgåsar och chokladbollar på balkongen:





Sen så var jag och ida ute en natt på fotorunda:








Sen var det gäddfisketävling i Korpikå, inte heller då blev det en enda fisk för min del. Iofs så höll jag väl kanske mer i kameran än i spöet.






Sen var det en dag vid Metträsket:
 







Sen så fotade jag på balen och studenten, men dom bilderna har jag redan laddat upp i ett tidigare inlägg.


i början av juli så hälsade vi på Annelie och Mascus som campade på frevisören.







Och det var ungefär vad jag hade från året, för i augusti gick våran dator sönder och det blev inte ´mycket fotande förutom det som synts i tidigare inlägg sen dess.











Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh vad fin den sista bilden under maj var. Gillar också minigolfsbilden på Annelies fötter och klubban!

2009-01-25 @ 19:31:50
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: millan =)

Tck Tack tusen tack gud så fint =) kram*

2009-01-26 @ 14:52:25
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är jätte nöjd =) tack

2009-01-26 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0