Fjollträsk

Nu har jag hittat hem från Fjollträsk, och det känns rätt bra. Man blir lite less på allt folk måste jag säga. Var man än vänder sig så är det folk överallt! Men självklar har det varit kul också, alla dagar utom den första så, som jag skrev om tidigare. Lite halvtaskigt väder var det också, och brist på sol. Men lite shopping har jag hunnit med, och lite (mycket) rundvandring i stan.

Jag har aldrig någonsin haft såhär ont i fötterna och benen! Fy fasen vad jag har gått.

Hittade en rolig affär, designtorget, den kan jag rekommendera om man gillar prylar, som jag.

Jag lyckades klara tunnelbanan resten av dagarna, utan att åka fel. Och jag klarade mig infån stalkers också. Lärde mig att man ska göra som Stockholmarna, tom blick rakt fram.

Blev inte så himla mycket fotande, för var man än vände sig så stod det antingen 1000människor eller en lyftkran.

Men några bilder blev det.





     


     


        


     


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, på bilderna ser det ganska folktomt ut :P

Gillar tunnelbanebilderna.. Lite mystiska så där :)

2009-03-01 @ 14:44:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0