Premiär!

   Efter att bloggen varit under konstruktion ( ej klar ännu heller), så kommer här premiärinlägget! Jag heter Victoria Ekholm och är 21år gammal. Jag älskar att fotografera , allt från porträtt till macro och egentligen allt som fastnar på bild. Jag har haft min kamera i ca en månad (en canon EOS 400D)  och fotat snart 4000 bilder, På den här bloggen så kommer jag att publicera mina bilder, mitt liv och mina drömmar.

Premiärbilderna får bli från i fredags då jag och min sambo Stefan och min lillasyster Sanna åkte till Boden för att hälsa på min kompis och hennes sambo, för att gå på gatufestivalen Boden Alive".


                  
             


Lillasyster Sanna köpte en signerad skiva av Ola och fick en kram på köpet, och sen var hon eld och lågor hela kvällen!


Ps: Om någon vet hur man ändrar färg på texten så skulle jag vilja ta del av det.

Kommentarer
Postat av: Markus =)

Haha där hänger ju jag å stefan uppochner =), fina bilder.

2008-06-30 @ 11:50:37
Postat av: Sanna

gå in i stilmallar.



Sedan letar du upp kodraderna som ser ut så här:



/* Post's body text */

.entrybody { oCh där under står det color. Där ändrar du färgen.

2008-06-30 @ 12:25:07
URL: http://sanna15.blogg.se/
Postat av: Nicole

Leta sedan upp ett kodavsnitt som ser ut så här på ett ungefär:





.separator {



border-top: 2px solid #CC00FF; <---- Ändra där!



border-bottom: 0px solid #CC00FF;



margin: 14px 0px 14px 0px



}



om du inte vet färgkoderna så kan du gå in här http://www.mera.se/PMS.html

2008-06-30 @ 15:10:06
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0