The Poodles

I lördags så  var det kalixdagen i stan. Det innebär att det händer lite olika saker på stan på dagen, och alla går på krogen på kvällen. Väl ute på kvällen så åt vi god, men dyr mat. Sen var det konsert med The Poodles, som jag gillar jättemycket! Eftersom jag inte hade med min kamera och fotoabstinensen blev allt för påträngande så lånade jag Stefans kamera. Tyvärr blev bilderna väldigt gryniga, men kul ändå! Blir lite ökad hårdrocksfeeling tycker jag.


                   

                  


   

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med dig om att ibland blir det effektfullt när bilderna är gryniga :)

2008-07-03 @ 01:04:29
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0