Skärpning + bilder

Nu är det jättelängesen jag har skrivit och jag ska verkligen skärpa mig. På fredag. För idag åker vi iväg och tältar och blir borta till torsdag kväll. Och då kommer min kamera förmodligen vara fullproppad! Vi ska ut med båten och tält på en ö, och på vägen åker vi förbi en fyr, och jag har alltid velat fota en fyr och jag hoppas verkligen att det inte spöregnar då (gör det nu).

Här kommer några bilder som är fotade i Stefans stuga förra helgen:

           

           

  



Solnedgång i Korpikå i söndags:




Macro från senaste veckan:

           

           





På söndag när vi var på väg till stugan för att provsova tältet, så stannade vi till i Nyborgs hamn så jag kunde fota solnedgången. Jag har inte redigerat bilderna.


        

              

        

  

Kommentarer
Postat av: Ida

Den stående bilden på den röda båten var fin, lugn och stämningsfull! Eller inte för att de andra inte var fina, men jag fastnade för den. jag älskar när det är såna där starka solnedgångar!

2008-07-22 @ 16:42:12
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag blev kär i solnedgångsbilderna!:) Riktigt snygga. Vi måste ta o hälsa på Jannie snart tycker jag tralala.

2008-07-22 @ 21:59:55
URL: http://ceclar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0