Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter tältningen på Kallskär/Halsön. Riktigt kul har det varit och jättebra väder förutom tisdag kväll, då regnade det (som alltid när vi ska slå upp tältet). Gasolköket glömde vi också, men det gick bra ändå. Vi snikade på Malin och Pärs kök, och resten lagade vi över öppen eld. Idag var det helt klarblå molnfri himmel och jättevarmt, förutom i vattnet som var svinkallt. Och om jag tycker att det är kallt, då ÄR det kallt. Slut batteri i kameran nu så bilderna från campingen kommer imorrn. Kastar in lite gamla bilder så länge.

När jag kom hem idag så hade jag fått mitt nya VISA-kort. Mitt gamla slutade fungera så jag beställde ett nytt med bild på, den här bilden var det:




Den här bilden är tagen vid Metträsket i sommar:




Våran båt:





Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad bra den där bilden kommer passa på DITT visakort!!;)

2008-07-24 @ 23:22:24
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0