Bilbingo

(det här inlägget skulle egentligen publiceras igår 8/7, men det var något fel på min blogg så det kom inte förrän idag)


Idag har jag varit på bilbingo med storasyster och hennes sambo. Jag var jättenära att vinna pengar, trodde jag vunnit men den ena raden var på fel ställe. Surt.

Jag har fotat lite senaste dagarna, men då min dator inte är världens snabbaste så tar det ett bra tag att lägga in bilderna i datorn, så förhoppningsvis så vimlar det av bilder här imorgon istället.

Håll ut med lite fågelbilder så länge!

Nu behöver jag sova, upp med tuppen.


        


     


        

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Vilka härliga bilder!



Ha en riktigt skön dag!



Kram Karin

2008-07-10 @ 11:04:09
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0