Helgen

Den här helgen har vi haft helt underbart väder! Sol och mellan 5-10 grader. Dock lite blåsigt emellanåt, men det är ju inte direkt något ovanligt här på ön om man säger så. Idag packade vi en väska och skulle gå ner och fiska på bryggorna här nedanför, men det gick så mycket vågor så längst där ute hade jag inte velat stå. Istället satte vi oss och solade.
I lördags så var det grillpremiär för i år, och vi åkte ut till Snäck som är en bit härifrån. Sol hela dagen!
Vi blev kvar ganska länge och solen började gå ner. Förutseende som jag är så hade jag ju såklart med mig stativet!
Jag kommer förmodligen att bombardera bloggen med bilder närmaste dagarna, för kameran har varit med väldigt mycket den senaste tiden, och jag har mycket bilder på lager! Den nya designen ska jag också försöka göra klart. Till dess blir det denna halvfärdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0