Make me pop-art

Såna här bilder skulle jag vilja ha på väggen hemma. Nackdelen är att just nu så bor vi i ett hus där man inte får sätta upp saker på väggen. Får väl bli en annan gång då. Imorgon så ska jag försöka städa klart här och packa undan allt, så kanske eventuellt kommer det bilder på våran nya lägenhet då. Kommer det inga bilder så vet ni att jag misslyckades med städningen :) Jag hade också tänkt att vi skulle gå på bio imorgon och se Jägarna 2, men här har den tydligen inte premiär förrän nästa fredag... Idag har vi återigen sett Maria Wern, fast den första filmen den här gången. jag tycker att både serierna och filmerna hitills har varit väldigt bra. Nu ska jag bara kolla runt lite och sen är det faktiskt tid att sova om det alls ska bli nåt gjort imorrn. God natt. :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, det förstår jag! :) jag går andra året på media i klinte, riktigt bra!! :)

2011-09-02 @ 06:33:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: sanna

det var ju svincoolt!:)

2011-09-02 @ 11:27:28
URL: http://sanna15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0