Tapeter

Alltså, nu har jag fått tapetväljarabstinens. Jag tittar på tapeter överallt och vill gärna ha nånstans att tapetsera om, men just nu så är inget i våran lägenhet i behov av tapeter. Hoppas vi får sålt den snart så jag kan börja fixa nån annanstans, kanske nåt mer permanent.

Jon & Johnnie från Roomservice samarbetar med Colorama och har designat en egen tapetkollektion. Det låter lovande måste jag säga, detta är ett smakprov som jag hittade idag:




När man ska välja tapeter så tycker jag att man inte ska vara rädd för färg. man kan gärna ta i lite. Hittade några andra snygga och roliga tapeter på google:












Nån som har ett tips på nån bra sida där man kan se på tapeter?



Kommentarer
Postat av: Emma

Den randiga tapeten var jävligt snygg!! Det är typ sån vi vill ha i sovrummet men den var så jävla dyr!!

Förresten så sa mamma igår att hon hade sett en sån fin lägenhet på blocket och så började hon förklara hur den såg ut så var det eran ;)

2009-11-06 @ 09:12:26
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0