Bilbingo

På torsdag så var jag på bilbingo med syster och hennes sambo. Nummerutroparen var jättejobbig att lyssna på. Hon lät extremt less och oangagerad, och skyndade så mycket så man hann knappt med. Ingen vinst blev det dock, inte för mig. Systers sambo Tomas vann 500:-. Sen när sista bilgospelet med jackpotten så lät det så här i bilen:

Malin mumlade nåt om att det gick så dåligt och att alla nummer var så spridda och bla bla bla. Sen sa hon bara:


- Oj, nu är jag bara två nummer ifrån. Oj...nu är jag bara ett nummer ifrån. Oj, Oj...nu är det BINGO!

Tomas kastar sig p¨bilnycklarna för att starta bilen så vi kunde tuta innan den stressade utroparen hann ta nästa nummer. Kontrollanten uppmärksammar och kommer till bilen. Medan hon rättar så säger Tomas till Malin:

-Men vad vinner du då om det är rätt?

Malin: Ja men 15000:-

Tomas: VA? ÄR DU SERIÖS?

Malin: Ja

Typiskt. Jag som handlade mina brickor samtidigt!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0