Vår

Våren är här och snart sommar också. Äntligen kan man vara ute i vettiga kläder och utan att behöva frysa. Och framförallt så kan man CYKLA! vilket vi har gjort hela veckan. Under en av cykelturerna, när det var riktigt soligt så passade jag på att fota lite:

Någon som vet vad i vattnet som gör att sanden och stenarna blir så röd/orangea? Nästan lyser om stenarna.
Idag så har jag äntligen beställt softboxen som jag suktat efter så länge. Eller, nästan den, valde 150cm istället för 170cm och sparade därmed 400:-! Som jag istället kunde använta till de andra sakerna jag behövde också.
Så idag har jag beställt en Softbox 150cm:
Ett ND8 Gråfilter 67mm:
Båda från www.tvspelsweb.se
Sen så har jag beställt 2st reflektorkåpor 10cm:
och en bowens-adapter för att softboxen ska passa på mina blixtar:
Båda dessa är beställda från Kaffebrus.
Mina studioblixtar kommer ju också från kaffebrus och jag är jättenöjd med det setet.

Kommentarer
Postat av: Emma

OKey, jag hörde de idag :)

2011-05-09 @ 16:20:59
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0