Bra start på dagen

Igår så ringde en herre från DHL och undrade om jag skulle vara hemma idag för dom hade paket till mig, mina fotobakgrunder närmare bestämt. Jag sa att jag är hemma till halv tio ungefär och dom skulle försöka komma innan 9. Jag stiger vanligtvis upp vid 8.10, och tänkte göra det idag också, väl medveten om att dom kunde komma och plinga på redan vid 7. Ca 8.05 så ringde det i min telefon, jag kastar mig ur sängen med mobilen för att hinna svara, mobilen flyger, går i tre delar, och innan jag fick ihop fanskapet igen?! Men dom kom upp och plingade på när jag inte svarade i telefon, så nu är allt frid och fröjd :)
Förresten så undrar jag vad grannarta tror egentligen. Senaste tiden har jag burit hem det ena stora konstiga paketet efter det andra från posten, och så nu kommer dom här paketen, nästan 3 meter långa och 10cm breda. Måste se ut som om jag håller på att bygga nåt stort, typ ett kärnkraftsverk eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Paket är alltid roligt att få, speciellt om det är efterlängtat

2011-02-18 @ 09:01:19
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: millan

hej ska vi fota min mage snart pöss

2011-02-27 @ 10:02:59
URL: http://millvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0