Kalixrunda

Igår så var jag på kalixrunda med gänget från Miroi där jag gått en utbildning. Vi var till Frevisören, sen vidare mot Nyborg och så åkte vi längs hela kusten till Töre. Efter det åkte vi mot Morjärv och hann med en sväng på Gk:s och loppisen där. Dock fyndade jag bara lite, nämligen 4st glittereyeliner som jag tänkte att man skulle ha till roliga fotograferingar i studion.
I Töre så var vi på besök i hHyttgårdet och museumet där, fanns en del snygga gamla saker att fota, bla den här skrivmaskinen:

Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Trevligt med en utflykt sådär. vad har du gått för utbildning?

2011-03-04 @ 22:33:30
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0