Dra på trissor!

Här kommer ett blogginlägg från mig. Verkligen på tiden. Men ddet finns inte mycket tid över för sånt här just nu, vi jobbar och står i i nya lägenheten, känns som att det aldrig kommer bli klart! Allra mest är det bäl stefan som jobbar och jag som designar, och det kallar jag lika uppdelat arbete. Jag har inte så mycket att skriva just nu, men jag lovar att det kommer bilder sen efter våran "extreme home makeover". Förresten så köpte jag en sjukt stor honungsmelon idag, 2,7kg!

Mina topplåtar på spotify just nu:

  • The middle - Jimmy Eat World
  • Forget it - Breaking Benjamin
  • Alla vill till himlen - Thåström
  • Ana´s song - Silverchair
  • Believe - Dima Bilan
  • Everybody´s changing - Keane
  • Desperado - The Eagles Tribute
  • Flag in the ground - Sonata Artica
  • From heaven to hell - Winterlong
  • Keops pyramid - Thåström
  • laid - James
  • Nuclear Attack - Sabaton
  • Reach for the sky - Social Distorsion
  • Riddarna runt runda bordet - Thomas Rusiak, Ayo, Nisse, Homan, O, Big Fred, Petter, Alexis, Ken Ring, Pee Wee
  • Somewhere only we know - Keane
  • The funeral of hearts - H.I.M
  • Tmes like these - Foo Fighters
  • Valley of the lost - Winterlong
  • Var e vargen - Imperiet

Kommentarer
Postat av: milla

hej om du vill kan du fixa de dära med hur många dagar de e kvar på min blogg om du ids ta bort de Kram*

2010-04-10 @ 11:55:48
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: ANNMARY

Sv; hej! jo, jag vet :D ska dit imorgon och berätta läget för dom!

2010-06-07 @ 19:10:02
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0