Länge sen sist

Nu är det längesen jag har uppdaterat. Jag har helt enkelt ingen inspiration just nu. Men trots det så var jag och Stefan på en liten bilrunda/fotorunda igår. Det var rätt trist väder, men nån bild blev det kanske i alla fall. Kommer ett exempel i det här inlägget.


Såg på blocket att en lägenhet i vårat hus är till salu, så här var området beskrivet:

OM OMRÅDET:
  • Många äldre änkor/änklingar eller unga singlar och sambos utan barn
  • Främst flerbostadshus byggda 1951-1970
  • Ovanligt många jobbar med offentlig förvaltning eller vård/omsorg
  • Intressen: bussresor, sticka/handarbeta & korsord
  • Lägger pengar på spel, tips, lotter, hälsokostartiklar & underkläder
  • Småbilar vanliga
  • TV-tittande: trav & insamlingsgalor


Haha, vilka intressen - bussresor!

Idag har vi varit och firat Stefans bror som fyller 30år. Presenten får han dock på lördag då det blir mer firande.

Nu är jag alldeles för trött för det här, och ska nog gå och se slutet av en film jag håller på att se. Har ingen aning om hur länge det var kvar. Förra filmen jag såg så pausade jag när jag kände att jag inte hade tid å mer, och sen när jag skulle se klart så var det typ 10sec kvar! Men då slutade den lite konstigt också..

Nu kan jag inte skriva nåt mer, detta inlägg var nog så långt för att vara mig, och jag vill ju inte chocka mina läsare allt för mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0