Boule!

I lördags så kom Ida och Henrik med den brillianta iden att vi skulle fara och spela boule. Sagt och gjort, ca 10min så var vi klara och på väg till strandängarna. Efteråt så såg vi en film hos Ida som Steph, Stefan och Henrik var helt inne i, jag och Ida inte riktigt lika inne.  Den var inte speciellt bra. Tror den hette Push.

Idag ska jag bara, tror jag ska försöka mig på tigerkaka. Och sen är det ju NCIS såklart.











Sen så har vi varit ute i Stefans Stuga och fotat lite isflak som låg där.






Kommentarer
Postat av: marlene

Gillade den nedersta bilden! :)

Hoppas att du får en underbar vecka!

2009-06-07 @ 23:01:52
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0