Tekniskt handikappad

Alltså, gårdagen var ingen bra dag. På morgonen så ringer det en från banken och säger att mitt Visakort har blivit kopierat, och att dom måste spärra det direkt innan det händer nåt. Sen så var det sista dagen på mitt mobilabonnemang, så du har jag ingen telefon. Ring till Stefan eller hemtelefonen om ni behöver ha tag i mig. Under dagen så är jag i stugan och nås genom mamma, pappa eller Sanna.

Igår var ochså sista dagen på mitt jobb. Så alltså, jag blev utan pengar, mobil och jobb på samma dag! Inte nog med det så slog jag även min tå i en tröskel...

Så idag då när jag tänkte beställa ett Halebop-kort med mitt gamla nummer, då stod det "skriv ditt kontrollnummer som du fått". Var ska man ha fått det ifrån? jag har då inte fått något. Hörde med min gamla operatörs kundtjänst, och dom hade ingen aning om vad det är. Dessutom skulle det ta upp till 17 dagar att byta!

Då tänkte jag att jag skulle köpa ett nytt kontantkort idag så jag kan använda min mobil så fort som möjligt. Men hur ska jag kunna göra det när jag inte kommer åt mina pengar??

Lika bra att flytta ut i skogen nånstans...

Nu måste jag skynda mig. Har 1.000.000.000 saker att göra och alldeles för lite tid. Ska ut till stugan idag och innan dom hämtar mig så måste jag hinna städa lite om här ska bli nån visning eller så snart.

Hoppas att den här dagen artar sig lite bättre snart. Annars får Harry Potter-filmen på bio bli räddningen idag.

Slog mig just att det här är nog bland det längsta jag skrivit i den här bloggen...


Så här ska i alla fall mitt nya VISA se ut =)

 


Jag kände för nåt lite färggladareeftersom mitt gamla såg ut så här:


Kommentarer
Postat av: milla

hej vad gör du ? Har ni köpt hus?? Kram*

2009-07-17 @ 17:13:23
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: siri

sv: åhh vad snällt :D jag har addat dig på msn.

2009-07-20 @ 11:47:31
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: siri

sv: det går inte att adda samma adress igen :s men jag har ändå fått hjälp så det är lungt nu ") men tusen tack för att du tog kontakt med mig och ville hjälpa till (:

kram!

2009-07-20 @ 20:03:23
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: siri

men du, jag tar gärna hjälp av dig en annan gång när jag vill ha en ny design. du verkar duktig på sånt ")

2009-07-20 @ 20:11:45
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0