Fotobok + Releasefest

För ett tag sen, i somras ungefär så hittade jag en sida med ett projekt som heter Fotoboken om Sverige, mer om den finns att läsa här.  Tanken är att boken ska visa en annan sida av Sverige än "Ishotellet i Jukkasjärvi, mörka djupa skogar, älgar, folkdräkter och röda stugor med vita knutar" som projektledaren Ola möller beskrev det. I alla fall så chansade jag, och efter en lång urvalsprocess så kom 64 bilder av 44 olika fotografer med i boken, och jag är en av dom!!

Så nu har jag blivit inbjuden till en stor releasefest för boken på Galleri 2.35:1 på Berns salonger i Stockholm. Så nu håller jag på att försöka knåpa ihop lite pengar för att kunna fara, för jag gissar att den är enda gången i mitt liv som jag får gå på fest på Berns. Problem nummer två är att jag måste hitta nån som kommer med mig på festen för jag vågar inte gå ensam, och alla fotografer har +1 på gästlistan.

Förresten, här är bilden som ska vara med i boken:




Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj, vi får tre kändisar i Kalix, du, Stephanie och Millan. Bilder är verkligen fin. Härliga färger!

2009-01-17 @ 01:14:15
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Idas mamma

ÅÅÅÅÅH!

Vad roligt för dig!

GRATTIS!

:)



Bra jobbat!



kram

/A

2009-01-18 @ 18:13:09
Postat av: Steph

Hej!!! Hade helt glomt om det :) Du, fixa mig en cpoy av boken ar du snall :) Du far cash nar jag kommer hem. Och hurruduru... fina bilder pa anli! :) KRAM

2009-01-19 @ 06:24:07
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-19 @ 06:28:45
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hade gärna kommit! Mer än gärna! Vad roligt...



Tack för att ni fotade, och dom andra bilderna var å fina :)

2009-01-19 @ 12:02:53
Postat av: Kitti

Grattis! Fan va häftigt! :D

2009-01-21 @ 10:43:05
URL: http://mkitti.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skitsnygg!

2009-02-04 @ 15:02:03
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0