Valpar

Idag har det varit gräsligt varmt på jobbet och jag har dessutom varit själv sista 3 timmarna! Och såklart så kom det ju in en massa getingar och började surra runt min maskin. Jag sprang iväg, men insåg att jag måste göra något kreativare, för att kunna jobba vidare nångång. Så efter en hel del jagande så fick jag tag i en dagstidning och smög sakta fram till den största och farligaste getingen som hade satt sig på min maskin. Och såklart så missade jag och getingen blev arg. men jag tog mod till mig och smällde igen och faran var över. tills  nästa gäng kom.

Dagens bildtema är valpar. jag fick i uppdrag att fota ett gäng små golden retriver-valpar som var på sin första upptäcksfärd i utomhushagen. Lägger upp några bilder här. resten av bilderna kan ni se på www.kapplandet.se som är kennelns hemsida. klicka på "Valpar" och vidare till "tidigare valpar" så kommer det en läng till "Victorias bildgalleri".

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0