Fullt upp!

Efter en lång dag på jobbet så åkte vi ner till stan och jag fick äntligen köpa min kära kameraväska som jag gått och suktat efter länge. Sen efter det så åkte jag med Lisa och Stephanie till Freviss camping för att hälsa på Annelie och Markus som öever campingliv den här veckan. Såg jättemysigt ut! Vi spelade kubb och minigolf, och åt massor med snacks i pauserna. Plus en jättegod jordgubbssmoothie som Annelie knåpade ihop.

Markus vann minigolfen och Lisa kom tvåa. (avgjordes på sista hålet)
Jag och Annelie delade på sista platsen.

Bilder från dagen kommer imorrn. Lägger in en annan bild som påminner om den kommande vintern istället, för usch så kallt det varit idag. Ca 12 grader.

Gammal analog bild, lite repor.


Kommentarer
Postat av: Sandra/Vit design

Vilken stämningsfullt fotografi! Kram Sandra

2008-07-08 @ 00:28:37
URL: http://vitdesign.se/sandra
Postat av: www.livskrafter.blogg.se

Wow...amazing vilka vackra bilder ! ! !

/Emma

2008-07-21 @ 11:04:19
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0