Fototävling "Strand"

För ett tag sedan så skickade jag in ett bidrag till en fototävling i Strand Galleria i Luleå med temat Strand. 10 Bilder skulle väljas ut och få vara med på en utställning under sommaren där så småningom en bild skulle röstas fram som vinnare.

Sen förra veckan så kom detta mejl:

Hejsan! Juryn för Strand Gallerias fototävling med "strand i fokus" har träffats och enats om tio vinnande bidrag.
Din bild kom inte med bland dem, däremot har vi valt att använda din bild för att marknadsföra fotoutställningen genom affischer i gallerian. Vi kommer att skicka ett presentkort till dig på 300 kr som gäller i alla Strands butiker.
 

Lite kul ändå att min bild ska hänga på affischerna. Min lillasyster som är med på bilden blev lite smått panikslagen, men då jag övertygat henne om att ingen kommer att se att det är hon så lugnade hon sig.

De utvalda bilderna kan du se på; http://www.strandgalleria.se/.


Så här såg mitt bidrag ut, vad tycks? :



Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha kul bild :D

2008-07-02 @ 13:56:41
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0