Katastrof gånger 1000

Nu har jag inte kunnat blogga på ett tag för våran dator fick en jättevirus som raderade hela hårddisken. Det allra värsta av allt är att jag är ett klantarsel och inte hade tömt datorn på bilder, inte en enda gång sen jag köpte min kamera i maj. Jag har fotar över 5000 bilder sedan dess, och en stor del av dem var i datorn. 22 gigabyte med bilder som just nu hänger i en väldigt skör tråd. I torsdags så lämnade vi in hårddisken till ett datorföretag som sa att 9 av tio gånger så brukar det gå att rädda filer som raderats från hårddisken. Dom skulle höra av sig på fredag, men än har vi inte hört nåt...

Har tyvärr ingen bild att lägga in i detta inlägg, och om inte lite tur kommer snart så har jag inga bilder alls.

Kommentarer
Postat av: Theres

Hej!

Hoppas att det ordnat sig med datorn. Ser dock att det är ett tag sedan du bloggade. Har varit på handarbetsaffären varje vecka, men inte har jag sett dig där som vi bestämde innan semestern. Jag har förresten fått lärarjobb i en av våra grannkommuner så jag är väldigt busy nuförtiden.

Ha det gott! Kramar från Theres

2008-08-19 @ 18:55:59
URL: http://www.terkolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0